Čatipović, P. (2021). Narativne strukture u hrvatskim TV reklamama za automobile 2021. godine (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:347964
Čatipović, Paula. "Narativne strukture u hrvatskim TV reklamama za automobile 2021. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:347964
Čatipović, Paula. "Narativne strukture u hrvatskim TV reklamama za automobile 2021. godine." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:347964
Čatipović, P. (2021). 'Narativne strukture u hrvatskim TV reklamama za automobile 2021. godine', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:347964
Čatipović P. Narativne strukture u hrvatskim TV reklamama za automobile 2021. godine [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:347964
P. Čatipović, "Narativne strukture u hrvatskim TV reklamama za automobile 2021. godine", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:347964