Zaninović, M. (2021). Osoba kao brend - primjer princeze Diane (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:211808
Zaninović, Marinela. "Osoba kao brend - primjer princeze Diane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:211808
Zaninović, Marinela. "Osoba kao brend - primjer princeze Diane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:211808
Zaninović, M. (2021). 'Osoba kao brend - primjer princeze Diane', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:211808
Zaninović M. Osoba kao brend - primjer princeze Diane [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2021 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:211808
M. Zaninović, "Osoba kao brend - primjer princeze Diane", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:211808