prikaz prve stranice dokumenta Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije
Rad nije dostupan
diplomski rad
Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. urn:nbn:hr:114:478064

Stipović, Jelena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Stipović, J. (2016). Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064

Stipović, Jelena. "Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064

Stipović, Jelena. "Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064

Stipović, J. (2016). 'Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064

Stipović J. Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064

J. Stipović, "Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064