Stipović, J. (2016). Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064
Stipović, Jelena. "Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064
Stipović, Jelena. "Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064
Stipović, J. (2016). 'Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064
Stipović J. Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064
J. Stipović, "Identitet i mogućnosti brendiranja Bosne i Hercegovine kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:478064