diplomski rad
Odnos pripadnika generacije Z prema brendovima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. urn:nbn:hr:114:784752

Čmarec, Ana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Čmarec, A. (2023). Odnos pripadnika generacije Z prema brendovima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784752

Čmarec, Ana. "Odnos pripadnika generacije Z prema brendovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784752

Čmarec, Ana. "Odnos pripadnika generacije Z prema brendovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784752

Čmarec, A. (2023). 'Odnos pripadnika generacije Z prema brendovima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784752

Čmarec A. Odnos pripadnika generacije Z prema brendovima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784752

A. Čmarec, "Odnos pripadnika generacije Z prema brendovima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:784752