Farkaš, J. (2023). Percepcija studenata novinarstva i komunikologije o oglasima na društvenim mrežama TikTok i Instagram (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:608519
Farkaš, Josipa. "Percepcija studenata novinarstva i komunikologije o oglasima na društvenim mrežama TikTok i Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:608519
Farkaš, Josipa. "Percepcija studenata novinarstva i komunikologije o oglasima na društvenim mrežama TikTok i Instagram." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:608519
Farkaš, J. (2023). 'Percepcija studenata novinarstva i komunikologije o oglasima na društvenim mrežama TikTok i Instagram', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:608519
Farkaš J. Percepcija studenata novinarstva i komunikologije o oglasima na društvenim mrežama TikTok i Instagram [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2023 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:608519
J. Farkaš, "Percepcija studenata novinarstva i komunikologije o oglasima na društvenim mrežama TikTok i Instagram", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:608519