prikaz prve stranice dokumenta Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske
Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. urn:nbn:hr:114:292912

Ivčević, Anđela
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Ivčević, A. (2016). Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912

Ivčević, Anđela. "Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912

Ivčević, Anđela. "Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912

Ivčević, A. (2016). 'Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912

Ivčević A. Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2016 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912

A. Ivčević, "Uloga gastronomije u brendiranju destinacija na primjeru Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:292912