Katić, A. (2017). Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506
Katić, Andrea. "Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506
Katić, Andrea. "Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506
Katić, A. (2017). 'Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506
Katić A. Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506
A. Katić, "Uloga community menadžera u izgradnji online imidža organizacija - primjer velikih trgovačkih lanaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:705506