diplomski rad
New York kao brend
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. urn:nbn:hr:114:669870

Horvat, Lana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za novinarstvo i medijsku produkciju

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Horvat, L. (2017). New York kao brend (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669870

Horvat, Lana. "New York kao brend." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669870

Horvat, Lana. "New York kao brend." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669870

Horvat, L. (2017). 'New York kao brend', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669870

Horvat L. New York kao brend [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2017 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669870

L. Horvat, "New York kao brend", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:669870