prikaz prve stranice dokumenta Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija
Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. urn:nbn:hr:114:631255

Marić, Lorena
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Marić, L. (2018). Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255

Marić, Lorena. "Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255

Marić, Lorena. "Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255

Marić, L. (2018). 'Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255

Marić L. Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255

L. Marić, "Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255