Marić, L. (2018). Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255
Marić, Lorena. "Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255
Marić, Lorena. "Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255
Marić, L. (2018). 'Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255
Marić L. Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2018 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255
L. Marić, "Uloga nagrade European Best Destinations u brendiranju turističkih destinacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:631255