prikaz prve stranice dokumenta Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. urn:nbn:hr:114:929990

Gajger, Lana
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet političkih znanosti
Odsjek za medije i komunikaciju

Institucijski repozitorij: FPZG repozitorij

Citirajte ovaj rad

Gajger, L. (2019). Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990

Gajger, Lana. "Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990

Gajger, Lana. "Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990

Gajger, L. (2019). 'Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990

Gajger L. Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti; 2019 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990

L. Gajger, "Novi obrasci u medijskim prikazima žene 21. stoljeća - analiza narativa poželjnih osobina ličnosti žene u reklamama za parfem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet političkih znanosti, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:114:929990