prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:600889

Ćavarušić, Mateja
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Ćavarušić, M. (2017). Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

Ćavarušić, Mateja. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

Ćavarušić, Mateja. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

Ćavarušić, M. (2017). 'Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

Ćavarušić M. Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

M. Ćavarušić, "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889