prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskim lancima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskim lancima
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:911326

Pionić, Iris
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Pionić, I. (2017). Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskim lancima (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:911326

Pionić, Iris. "Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskim lancima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:911326

Pionić, Iris. "Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskim lancima." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:911326

Pionić, I. (2017). 'Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskim lancima', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:911326

Pionić I. Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskim lancima [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:911326

I. Pionić, "Upravljanje potpunom kvalitetom u hotelskim lancima", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:911326