Suljić, T. (2016). Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112
Suljić, Tin. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112
Suljić, Tin. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112
Suljić, T. (2016). 'Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112
Suljić T. Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112
T. Suljić, "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja u Muzeju krapinskih neanderatalaca", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:941112