Mustać, J. (2018). Ponašanje potrošača pri odabiru organske kozmetike (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494785
Mustać, Josipa. "Ponašanje potrošača pri odabiru organske kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494785
Mustać, Josipa. "Ponašanje potrošača pri odabiru organske kozmetike." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494785
Mustać, J. (2018). 'Ponašanje potrošača pri odabiru organske kozmetike', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494785
Mustać J. Ponašanje potrošača pri odabiru organske kozmetike [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494785
J. Mustać, "Ponašanje potrošača pri odabiru organske kozmetike", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:494785