prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje procesom marketinga u hotelskom poduzeću
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Upravljanje procesom marketinga u hotelskom poduzeću
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. urn:nbn:hr:191:532230

Kraljić, Valentina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kraljić, V. (2018). Upravljanje procesom marketinga u hotelskom poduzeću (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:532230

Kraljić, Valentina. "Upravljanje procesom marketinga u hotelskom poduzeću." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:532230

Kraljić, Valentina. "Upravljanje procesom marketinga u hotelskom poduzeću." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:532230

Kraljić, V. (2018). 'Upravljanje procesom marketinga u hotelskom poduzeću', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:532230

Kraljić V. Upravljanje procesom marketinga u hotelskom poduzeću [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:532230

V. Kraljić, "Upravljanje procesom marketinga u hotelskom poduzeću", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:532230