Sixta, A. (2019). Utjecaj kvalitete usluga na zadovoljstvo i lojalnost gostiju Jadranka kampova d.o.o. (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:413504
Sixta, Anamarija. "Utjecaj kvalitete usluga na zadovoljstvo i lojalnost gostiju Jadranka kampova d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:413504
Sixta, Anamarija. "Utjecaj kvalitete usluga na zadovoljstvo i lojalnost gostiju Jadranka kampova d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:413504
Sixta, A. (2019). 'Utjecaj kvalitete usluga na zadovoljstvo i lojalnost gostiju Jadranka kampova d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:413504
Sixta A. Utjecaj kvalitete usluga na zadovoljstvo i lojalnost gostiju Jadranka kampova d.o.o. [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:413504
A. Sixta, "Utjecaj kvalitete usluga na zadovoljstvo i lojalnost gostiju Jadranka kampova d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:413504