Sinković, P. (2019). Upravljanje kvalitetom na primjeru turističkih destinacija Krapinsko-zagorske županije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:896906
Sinković, Petra. "Upravljanje kvalitetom na primjeru turističkih destinacija Krapinsko-zagorske županije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:896906
Sinković, Petra. "Upravljanje kvalitetom na primjeru turističkih destinacija Krapinsko-zagorske županije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:896906
Sinković, P. (2019). 'Upravljanje kvalitetom na primjeru turističkih destinacija Krapinsko-zagorske županije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:896906
Sinković P. Upravljanje kvalitetom na primjeru turističkih destinacija Krapinsko-zagorske županije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2019 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:896906
P. Sinković, "Upravljanje kvalitetom na primjeru turističkih destinacija Krapinsko-zagorske županije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:896906