Mrkonja, M. (2020). Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283
Mrkonja, Marinela. "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283
Mrkonja, Marinela. "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283
Mrkonja, M. (2020). 'Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283
Mrkonja M. Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283
M. Mrkonja, "Zadovoljstvo zaposlenika kao čimbenik uspješnosti hotelskog poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:473283