prikaz prve stranice dokumenta Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:367672

Duvančić, Ema
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Duvančić, E. (2020). Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672

Duvančić, Ema. "Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672

Duvančić, Ema. "Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672

Duvančić, E. (2020). 'Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672

Duvančić E. Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672

E. Duvančić, "Standardi i kvaliteta u hotelskom poslovanju odjela hrane i pića, case study - Kempinski Hotel Adriatic", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367672