prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:537743

Terzić, Aida
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Terzić, A. (2020). Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743

Terzić, Aida. "Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743

Terzić, Aida. "Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743

Terzić, A. (2020). 'Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743

Terzić A. Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743

A. Terzić, "Utjecaj recenzija na uspješnost poslovanja hotelskih objekata", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:537743