prikaz prve stranice dokumenta Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:218720

Lihter, Tea
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Lihter, T. (2020). Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

Lihter, Tea. "Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

Lihter, Tea. "Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

Lihter, T. (2020). 'Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

Lihter T. Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720

T. Lihter, "Brendiranje autentične gastronomske ponude Republike Hrvatske", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:218720