Bilić, N. (2021). Upravljanje odnosima s gostima u hotelijerstvu: Case Study Hotel Esplanade Zagreb (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:725508
Bilić, Nikola. "Upravljanje odnosima s gostima u hotelijerstvu: Case Study Hotel Esplanade Zagreb." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:725508
Bilić, Nikola. "Upravljanje odnosima s gostima u hotelijerstvu: Case Study Hotel Esplanade Zagreb." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:725508
Bilić, N. (2021). 'Upravljanje odnosima s gostima u hotelijerstvu: Case Study Hotel Esplanade Zagreb', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:725508
Bilić N. Upravljanje odnosima s gostima u hotelijerstvu: Case Study Hotel Esplanade Zagreb [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:725508
N. Bilić, "Upravljanje odnosima s gostima u hotelijerstvu: Case Study Hotel Esplanade Zagreb", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:725508