Škrlj, P. (2021). Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363
Škrlj, Petra. "Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363
Škrlj, Petra. "Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363
Škrlj, P. (2021). 'Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363
Škrlj P. Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363
P. Škrlj, "Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363