Bisaki, K. (2016). Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797
Bisaki, Karlo. "Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797
Bisaki, Karlo. "Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797
Bisaki, K. (2016). 'Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 09.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797
Bisaki K. Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797
K. Bisaki, "Primjena načela sustava upravljanja kvalitetom (ISO 9001:2015) u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:188797