Bažon, K. (2023). Značaj kave u stvaranju brenda ugostiteljskog objekta (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740507
Bažon, Klara. "Značaj kave u stvaranju brenda ugostiteljskog objekta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740507
Bažon, Klara. "Značaj kave u stvaranju brenda ugostiteljskog objekta." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740507
Bažon, K. (2023). 'Značaj kave u stvaranju brenda ugostiteljskog objekta', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740507
Bažon K. Značaj kave u stvaranju brenda ugostiteljskog objekta [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740507
K. Bažon, "Značaj kave u stvaranju brenda ugostiteljskog objekta", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:740507