diplomski rad
Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. urn:nbn:hr:191:049440

Kliman, Anton
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Kliman, A. (2023). Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440

Kliman, Anton. "Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440

Kliman, Anton. "Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440

Kliman, A. (2023). 'Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440

Kliman A. Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 22.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440

A. Kliman, "Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440