Krznarić, L. (2023). Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184
Krznarić, Lucija. "Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184
Krznarić, Lucija. "Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184
Krznarić, L. (2023). 'Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184
Krznarić L. Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184
L. Krznarić, "Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184