prikaz prve stranice dokumenta Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:665967

Vujović, Lana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Vujović, L. (2016). Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967

Vujović, Lana. "Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967

Vujović, Lana. "Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967

Vujović, L. (2016). 'Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967

Vujović L. Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967

L. Vujović, "Statistička analiza kvalitete usluga u putničkoj agenciji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:665967