Vidaković, R. (2017). Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494
Vidaković, Renata. "Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494
Vidaković, Renata. "Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494
Vidaković, R. (2017). 'Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494
Vidaković R. Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494
R. Vidaković, "Menadžment zadovoljstva gostiju u hotelu Đakovo u Đakovu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:271494