prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje zadovoljstvom gosta u hotelu Valamar Diamant
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje zadovoljstvom gosta u hotelu Valamar Diamant
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:457906

Erenda, Andrea Martina
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Erenda, A. M. (2016). Upravljanje zadovoljstvom gosta u hotelu Valamar Diamant (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:457906

Erenda, Andrea Martina. "Upravljanje zadovoljstvom gosta u hotelu Valamar Diamant." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:457906

Erenda, Andrea Martina. "Upravljanje zadovoljstvom gosta u hotelu Valamar Diamant." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:457906

Erenda, A. M. (2016). 'Upravljanje zadovoljstvom gosta u hotelu Valamar Diamant', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:457906

Erenda AM. Upravljanje zadovoljstvom gosta u hotelu Valamar Diamant [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:457906

A. M. Erenda, "Upravljanje zadovoljstvom gosta u hotelu Valamar Diamant", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:457906