prikaz prve stranice dokumenta Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu
Rad nije dostupan
završni rad
Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. urn:nbn:hr:216:894944

Slišković, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Slišković, L. (2021). Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:894944

Slišković, Lucija. "Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:894944

Slišković, Lucija. "Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:894944

Slišković, L. (2021). 'Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 01.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:894944

Slišković L. Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 01.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:894944

L. Slišković, "Dizajn ambalaže kao marketinški element prehrambenih proizvoda za djecu", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:894944