prikaz prve stranice dokumenta Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda
Rad nije dostupan
diplomski rad
Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2012. urn:nbn:hr:216:088118

Dijaković, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Dijaković, K. (2012). Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118

Dijaković, Katarina. "Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118

Dijaković, Katarina. "Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2012. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118

Dijaković, K. (2012). 'Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 14.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118

Dijaković K. Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2012 [pristupljeno 14.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118

K. Dijaković, "Uloga dizajna u percepciji poslovnog imidža i branda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2012. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088118