Habazin, D. (2015). Prilagodba korporativnog identiteta različitim kampanjama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:801401
Habazin, Dino. "Prilagodba korporativnog identiteta različitim kampanjama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:801401
Habazin, Dino. "Prilagodba korporativnog identiteta različitim kampanjama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:801401
Habazin, D. (2015). 'Prilagodba korporativnog identiteta različitim kampanjama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:801401
Habazin D. Prilagodba korporativnog identiteta različitim kampanjama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2015 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:801401
D. Habazin, "Prilagodba korporativnog identiteta različitim kampanjama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:801401