prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklamne fotografije u grafičkom dizajnu
Rad nije dostupan
diplomski rad
Utjecaj reklamne fotografije u grafičkom dizajnu
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. urn:nbn:hr:216:186469

Leko, Helena
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Leko, H. (2017). Utjecaj reklamne fotografije u grafičkom dizajnu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186469

Leko, Helena. "Utjecaj reklamne fotografije u grafičkom dizajnu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186469

Leko, Helena. "Utjecaj reklamne fotografije u grafičkom dizajnu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186469

Leko, H. (2017). 'Utjecaj reklamne fotografije u grafičkom dizajnu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 14.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186469

Leko H. Utjecaj reklamne fotografije u grafičkom dizajnu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2017 [pristupljeno 14.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186469

H. Leko, "Utjecaj reklamne fotografije u grafičkom dizajnu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:186469