prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca
Rad nije dostupan
diplomski rad
Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. urn:nbn:hr:216:537598

Grbeša, Željka
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Grbeša, Ž. (2018). Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598

Grbeša, Željka. "Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598

Grbeša, Željka. "Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598

Grbeša, Ž. (2018). 'Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 01.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598

Grbeša Ž. Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2018 [pristupljeno 01.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598

Ž. Grbeša, "Utjecaj imena brenda i percipirane kvalitete ambalaže na odabir kupca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:537598