Naslov Analiza dizajna s obzirom na marketinške zadatosti
Autor Denis Begović
Mentor Jesenka Pibernik (mentor)
Član povjerenstva Sanja Mahović Poljaček (član povjerenstva)
Član povjerenstva Jesenka Pibernik (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ivana Žiljak-Stanimirović (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet Zagreb
Datum i država obrane 2013-9-10, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Grafička tehnologija
Sažetak Razvoj i poslovanje svakog poduzeća na tržištu može se pratiti kroz razvoj njegovog vizualnog identiteta. Svako poduzeće tijekom godina poslovanja na tržištu razvija i unapređuje svoje poslovanje prilagođavajući se razvoju tržišta, uvjetima i konkurenciji, zahtjevima i potrebama potrošača.
Pretpostavka uspješnog poslovanja svakog poduzeća je osvajanje i zadržavanje potrošača. Svako poduzeće koje djeluje na tržištu ima izgrađen vizualni identitet prema kojem se u mnoštvu prepoznaje na tržištu. Vizualni identitet poduzeća je prvi doticaj sa potrošačem. Vizualni identitet potrošaču odgovara na pitanja: Tko je ono? Što nudi? Koju poziciju na tržištu kvalitete želi zauzeti?
U današnje vrijeme marketing je svugdje oko nas, reklamne kampanje se provode svakodnevno. Da bi se na kvalitetan način prezentirao proizvod ili usluga, predstavila neka tvrtka, potrebno je osmisliti kvalitetnu reklamnu kampanju.
Grafički dizajn je baza reklamne kapanje. Prvi dolazi u kontakt s primaocem poruke i ostavlja utisak. Grafičkim dizajnom možemo prenijeti različite vrte poruke i jednim konceptom probuditi različito tumačenje u ljudi. Iz tog razloga grafički dizajn se mora pomno osmisliti ovisno u kojem podneblju će osvanuti. Mnogi čimbenici se moraju uzeti u obzir pri dizajniranju, od analize tržišta, konkurencije iste ili slične djelatnosti, uviđanja prednosti i mana, ukazivanja na svoju raznolikost i kvalitetu do vjerskih uvjerenja i kulturoloških znamenitosti kako bi dizajn bio uspješan, poruka prenesena i neuvredljiva pojedincima.
Redizajnirali smo vizualni identitet ustanove za obrazovanje odraslih „Dante“ i osmislili novu reklamnu kampanju čijom smo izvedbom prezentirali novi dizajn ustanove.
Novim dizajnom smo ujedno i analizirali uspješnost različitih varijantnih rješenja s obzirom na zadane marketinške zadatosti od strane same uprave za obrazovanje te s druge strane ciljane publike.
Utvrđivali smo važnost dizajna i njegov utjecaj na potrošača. Mogućnost manipulacije svijesti dizajnom pri odabiru proizvoda/usluge i promjenu percepcije prema reklamnom proizvodu/usluzi.
Poticanje daljnje komunikacije i prenošenja poruke u društvenim cjelinama potaknuta dizajnom kampanje te probuđivanje interesa novitetom u reklamnoj kampanji.
Sažetak (engleski) Development and operations of each company in the market can be traced through the development of its visual identity. Each company over the years is developing and improving its business adapting to market developments, conditions and competition, the demands and needs of consumers.
The assumption of a successful business of every company is to win and retain customers. Any company that operates in the market has built a visual identity to which is recognized by the crowd. The visual identity of the company is the first contact with the consumer. The visual identity responds on this questions: Who is it? What does it offer? What position in the market quality wants to take?
Nowadays, marketing is all around us, advertising campaigns are conducted daily. To present in the best way a product or service, it is necessary to develop a quality campaign.
Graphic design is the base of Campaign. First comes in contact with the recipients of the message and leaves an impression. Graphic design can send different messages and leave a different interpretation of the concept awaken in people. For this reason, graphic design mustbe carefully designed depending on climate. Many factors must be taken into account when designing; analysis of markets, competitors of the same or similar activities, to grasp the advantages and disadvantages, pointing to its variety and quality, from religious beliefs to cultural heritage in order for successful design, the message transferr and inoffensive individuals.
We have redesigned the visual identity of adult education "Dante" and created a new advertising campaign in which we present the new design of the institution.
We also analyzed the performance of different alternatives in design, from marketing and target audience point of view.
We determined the importance of design and its impact on consumers. Ability to manipulate minds with design when choosing products / services and change the perception of the advertising product / service.
Encouraging further communication and transmission of messages in social units driven by the design campaigns and interest awekining by novely in the advertising campaign.
Ključne riječi
dizajn
grafički dizajn
vizualni identitet
marketing
marketinška kampanja
logotip
tipografija
Ključne riječi (engleski)
Design
Graphic Design
Visual Indentity
Marketing
Marketing Campaign
Logotype
Typography
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:216:901355
Studijski program Naziv: Grafička tehnologija; smjerovi: Tehničko-tehnološki, Dizajn grafičkih proizvoda Smjer: Tehničko-tehnološki Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a magistar/magistra inženjer/inženjerka grafičke tehnologije (univ. mag. ing. techn. graph.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Zatvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-04-20 23:03:24