Škarica, M. (2020). Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:279112
Škarica, Marin. "Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:279112
Škarica, Marin. "Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:279112
Škarica, M. (2020). 'Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:279112
Škarica M. Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2020 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:279112
M. Škarica, "Brendiranje i oblikovanje vizualnog identiteta izdavačke kuće Salesiana d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:279112