Karaman, H. (2023). Utjecaj gamifikacije na korisničko iskustvo edukacijske igre za osnovnoškolce (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088608
Karaman, Hrvoje. "Utjecaj gamifikacije na korisničko iskustvo edukacijske igre za osnovnoškolce." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088608
Karaman, Hrvoje. "Utjecaj gamifikacije na korisničko iskustvo edukacijske igre za osnovnoškolce." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088608
Karaman, H. (2023). 'Utjecaj gamifikacije na korisničko iskustvo edukacijske igre za osnovnoškolce', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088608
Karaman H. Utjecaj gamifikacije na korisničko iskustvo edukacijske igre za osnovnoškolce [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2023 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088608
H. Karaman, "Utjecaj gamifikacije na korisničko iskustvo edukacijske igre za osnovnoškolce", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:088608