Ljuban, L. (2022). Vizualni elementi na ambalaži kao nositelji marketinške poruke (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:476592
Ljuban, Luka. "Vizualni elementi na ambalaži kao nositelji marketinške poruke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:476592
Ljuban, Luka. "Vizualni elementi na ambalaži kao nositelji marketinške poruke." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:476592
Ljuban, L. (2022). 'Vizualni elementi na ambalaži kao nositelji marketinške poruke', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:476592
Ljuban L. Vizualni elementi na ambalaži kao nositelji marketinške poruke [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2022 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:476592
L. Ljuban, "Vizualni elementi na ambalaži kao nositelji marketinške poruke", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:476592