Gajdek, D. (2017). Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ambalaže (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:454775
Gajdek, Dea. "Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ambalaže." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:454775
Gajdek, Dea. "Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ambalaže." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:454775
Gajdek, D. (2017). 'Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ambalaže', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:454775
Gajdek D. Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ambalaže [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2017 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:454775
D. Gajdek, "Utjecaj zelenog marketinga na razvoj ambalaže", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:454775