Kuntić, M. (2017). Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:938909
Kuntić, Mirna. "Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:938909
Kuntić, Mirna. "Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:938909
Kuntić, M. (2017). 'Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:938909
Kuntić M. Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2017 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:938909
M. Kuntić, "Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:938909