Antičić Lović, N. (2020). Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858
Antičić Lović, Nikolina. "Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858
Antičić Lović, Nikolina. "Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858
Antičić Lović, N. (2020). 'Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858
Antičić Lović N. Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858
N. Antičić Lović, "Percepcija oglašavanja u tradicionalnim i novim medijima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:779858