diplomski rad
Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. urn:nbn:hr:111:806393

Foriš, Iris
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Foriš, I. (2021). Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

Foriš, Iris. "Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

Foriš, Iris. "Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

Foriš, I. (2021). 'Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

Foriš I. Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2021 [pristupljeno 10.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393

I. Foriš, "Digitalni marketing u promociji programa izvedbenih umjetnosti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:806393