Nikoletić, M. (2016). Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144
Nikoletić, Mirna. "Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144
Nikoletić, Mirna. "Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144
Nikoletić, M. (2016). 'Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144
Nikoletić M. Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2016 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144
M. Nikoletić, "Uloga odnosa s javnošću u farmaceutskim kompanijama: komunikacijski instrumenti socijalnih programa", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:975144