Tadić, M. (2017). Medijska promidžba i njezin utjecaj na djecu i mlade (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:967740
Tadić, Monika. "Medijska promidžba i njezin utjecaj na djecu i mlade." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:967740
Tadić, Monika. "Medijska promidžba i njezin utjecaj na djecu i mlade." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:967740
Tadić, M. (2017). 'Medijska promidžba i njezin utjecaj na djecu i mlade', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:967740
Tadić M. Medijska promidžba i njezin utjecaj na djecu i mlade [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:967740
M. Tadić, "Medijska promidžba i njezin utjecaj na djecu i mlade", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:967740