prikaz prve stranice dokumenta Komunikacija reklamama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Komunikacija reklamama
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. urn:nbn:hr:156:880014

Kranjčević, Veronika
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Kranjčević, V. (2017). Komunikacija reklamama (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014

Kranjčević, Veronika. "Komunikacija reklamama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014

Kranjčević, Veronika. "Komunikacija reklamama." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014

Kranjčević, V. (2017). 'Komunikacija reklamama', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014

Kranjčević V. Komunikacija reklamama [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014

V. Kranjčević, "Komunikacija reklamama", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:880014