Bojčić, M. (2023). ALATI DIGITALNOG MARKETINGA I NJIHOVA PRIMJENA NA BRENDU RIMAC AUTOMOBILI (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:394464
Bojčić, Miljenko. "ALATI DIGITALNOG MARKETINGA I NJIHOVA PRIMJENA NA BRENDU RIMAC AUTOMOBILI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:394464
Bojčić, Miljenko. "ALATI DIGITALNOG MARKETINGA I NJIHOVA PRIMJENA NA BRENDU RIMAC AUTOMOBILI." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:394464
Bojčić, M. (2023). 'ALATI DIGITALNOG MARKETINGA I NJIHOVA PRIMJENA NA BRENDU RIMAC AUTOMOBILI', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:394464
Bojčić M. ALATI DIGITALNOG MARKETINGA I NJIHOVA PRIMJENA NA BRENDU RIMAC AUTOMOBILI [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2023 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:394464
M. Bojčić, "ALATI DIGITALNOG MARKETINGA I NJIHOVA PRIMJENA NA BRENDU RIMAC AUTOMOBILI", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:394464