Naslov GASTRONOMSKA PONUDA KAO DIO USLUGE HOTELSKIH LANACA
Naslov (engleski) GASTRONOMIC OFFER AS PART OF THE SERVICE OF HOTEL CHAINS
Autor Iva Lukić
Mentor Mijana Matošević Radić (mentor)
Član povjerenstva Ivona Jukić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Anita Krolo - Crvelin (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu (Sveučilišni odjel za stručne studije) (Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam) Split
Datum i država obrane 2024-07-10, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Turizam je neizostavan čimbenik u suvremenom društvu, potičući razmjenu kultura, ideja i doživljaja između različitih destinacija. U skladu s tim, razvoj turističkih destinacija kontinuirano se prilagođava kako bi odgovarao sve sofisticiranijim zahtjevima suvremenih putnika. Jedan od ključnih elemenata koji se ističe u tom razvoju jest gastronomija, koja se danas sve više prepoznaje kao temeljni dio turističkog iskustva. Hotelsko tržište sve više je zasićeno ponudom, što potrošačima omogućava da konstantno imaju sve veću ponudu u istom cjenovnom rangu. Potrošače najčešće primarno ne zanima cijena nego vrijednost proizvoda i usluga koju će dobiti. Samim tim hoteli i hotelski lanci su sve više primorani uvoditi nove proizvode i usluge kako bi i korisnici bili zadovoljniji. Upravo je razvoj gastronomske ponude kako u pojedinom hotelu tako i u hotelskim lancima prepoznat kao jedan od načina širenja ponude usluga i dodavanja vrijednosti ukupnom doživljaju turista. U praktičnom primjeru analizirana je gastronomska ponuda kao dio usluge u hotelskom lancu Meliá Hotels International. Primjer prikazuje da je gastronomska ponuda, uz sve ostale proizvode i usluge jedne turističke destinacije, izrazito bitan i neizostavan faktor za razvoj turizma na nekom području. Osim toga, većina gostiju koja posjeti određenu destinaciju će svakako posegnuti za hranom i pićem u nekom trenutku, koja, ako je kvalitetno pripremljena i dobro prezentirana, može uvelike obogatiti nečije iskustvo. Stoga hotelski lanci, kao vitalna karika u lancu turizma, imaju značajan doprinos u oblikovanju i promicanju gastro turizma u destinacijama koje pokrivaju. Therefore, hotel chains, as a vital link in the chain of tourism, have a significant contribution in shaping and promoting gastronomic tourism in the destinations they cover.
Sažetak (engleski) Tourism is an indispensable factor in modern society, encouraging the exchange of cultures, ideas and experiences between different destinations. Accordingly, the development of tourist destinations is continuously adjusted to meet the increasingly sophisticated demands of modern travelers. One of the key elements that stands out in this development is gastronomy, which today is increasingly recognized as a fundamental part of the tourist experience. The hotel market is increasingly saturated with offers, which enables consumers to constantly have an ever-increasing offer in the same price range. Consumers are usually not primarily interested in price, but in the value of the products and services they will receive. As a result, hotels and hotel chains are increasingly forced to introduce new products and services in order to make users more satisfied. It is precisely the development of the gastronomic offer, both in individual hotels and in hotel chains, that is recognized as one of the ways of expanding the range of services and adding value to the overall tourist experience. In a practical example, the gastronomic offer was analyzed as part of the service in the hotel chain Meliá Hotels International. The example shows that the gastronomic offer, along with all other products and services of a tourist destination, is an extremely important and indispensable factor for the development of tourism in an area. In addition, most guests who visit a certain destination will certainly reach for food and drink at some point, which, if well prepared and well presented, can greatly enrich one's experience.
Ključne riječi
hotel
hotelski lanac
gastronomska ponuda
Meliá Hotels International S. A.
Ključne riječi (engleski)
hotel
hotel chain
gastronomic offer
Meliá Hotels International S.A.
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:228:583974
Studijski program Naziv: Menadžment trgovine i turizma Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-08-23 10:20:52