završni rad
UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA
Split: Sveučilište u Splitu, 2024. urn:nbn:hr:228:164321

Pofuk, Nikolina
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Pofuk, N. (2024). UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321

Pofuk, Nikolina. "UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321

Pofuk, Nikolina. "UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321

Pofuk, N. (2024). 'UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321

Pofuk N. UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321

N. Pofuk, "UTJECAJ REFERENTNE GRUPE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:164321