prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU
Split: Sveučilište u Splitu, 2019. urn:nbn:hr:228:374151

Peroš, Tonka
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije

Citirajte ovaj rad

Peroš, T. (2019). UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

Peroš, Tonka. "UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

Peroš, Tonka. "UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

Peroš, T. (2019). 'UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

Peroš T. UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151

T. Peroš, "UTJECAJ MEDIJA I VIRTUALNOG SVIJETA NA PRODAJU", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:374151